~Sertai Saya~

Tuesday, February 3, 2009

Sewaktu melangkah kea lam remaja….MENENGAH RENDAH..

Tahun 1997 bermulalah alam remajaku. Aku melanjutkan pelajaran ku dalam tingkatan 1 Ceria di SMK Seri Ampang Ipoh. Setelah itu, di Tingkatan 2 Budiman dan Tingkatan 3 Budiman. Dalam Tingkatan 2(1998) berlangsungnya perasmian sekolah yang telah dirasmikan oleh DYMM Sultan Azlan Shah(Sultan Perak), aku telah menyertai pasukan koir sekolah dengan mengadakan persembahan di depan para tetamu. Dalam pasukan koir ini kami pernah mengadakan sesi rakaman suara di studio RTM Jalan Dairy, Ipoh. Itu antara pengalaman yang tidak dapat aku lupakan.  Di tingkatan 3 aku dilantik menjadi Ketua Kelas oleh guru kelasku supaya mudah guruku yang mengajar subjek ERT(Ekonomi Rumah Tangga) berhubung terus denganku berbanding pelajar lelaki. Aku pernah menerima salah seorang Ketua Kelas yang terbaik pada waktu itu. Aku satu-satunya Ketua Kelas perempuan yang berjaya mendapat anugerah tersebut-syukur Alhamdulillah…Di Tingkatan 4 pula aku berada di kelas 4 Ceria(Aliran Akaun dan Fizik Kimia),hanya sebentar aku berada di kelas ini. 

No comments:

Post a Comment

~DiRiKu & Rakan-RakAN SeangKatAN~

SiLa LiHat JuGa...

Blog Widget by LinkWithin

~MEnJelanG UlangTahun AhLi KeLuArGa SaYa~

Daisypath Vacation Ticker
Daisypath Vacation Ticker
Daisypath Vacation Ticker